Huurdersportaal

Het Huurdersportaal is een interactief loket voor huurders en woningzoekenden en kan worden beschouwd als een extensie van de digitale frontoffice. Zeven dagen per week biedt het Huurdersportaal specifieke informatie over de woningcorporatie. Huurzaken zijn inzichtelijk en (persoons)gegevens kunnen worden aangepast. Zo kan men bijvoorbeeld gegevens van de huurovereenkomst opvragen maar ook reparatieverzoeken indienen. Dit allemaal door via één gebruikersinterface gegevens uit verschillende backofficesystemen te combineren. Voor de bezoeker wordt de informatie uniform gepresenteerd.

Vandaag de dag zijn consumenten gewend het heft in eigen hand te nemen. Internetbankieren of digitaal de meterstand opvoeren zijn aan de orde van de dag. Ook op het gebied van woonzaken wordt de noodzaak voor digitale service en zelfbediening steeds groter. Het Huurdersportaal maakt uiteraard integraal deel uit van de processen binnen de Corporatie Cloud. 

Klantinformatie online
Klanten van woningcorporaties kunnen via het Huurdersportaal op elk moment van de dag (24x7) gegevens digitaal inzien en wijzigen. Denk hierbij aan een simpele wijziging van het telefoonnummer. De noodzaak om telefonisch contact op te nemen met de helpdesk of naar de balie te gaan wordt dankzij het Huurdersportaal minder.

Webservices
Om het werkproces efficiënter te laten verlopen worden gegevens uit BIS NOA realtime ontsloten en mogelijk gelijktijdig verwerkt door middel van webservices. Dit ontlast de corporatie waardoor meer aandacht geschonken kan worden aan beleidsmatige veranderingen.

Wij kunnen ons voorstellen dat u misschien een vraag of opmerking heeft. Wilt u dan even de tijd nemen en het onderstaande formulier invullen? Wij zullen dan enthousiast uw vraag of opmerking oppakken en beantwoorden. NCCW ontzorgt!